این اداره کل در راستای یکی از وظایف اصلی خود مبنی بر تعمیق و ترویج فرهنگ استاندارد ، در ایام نوروز 1391 برای اولین بار در سطح کشور اقدام به اجرای نمایشی با رویکرد کودکانه و محتوای جذاب آموزشی درخصوص آشنایی با مقوله استاندارد و لزوم رعایت استانداردها در تمام ابعاد زندگی ، نمود .
بر اساس این گزارش نمایش مذکور با عنوان ناما « نشان استاندارد ملی ایران » ضمن هماهنگی با ادارات و نهادهای ذیربط ، از اولین روزهای سال جدید بمدت دو هفته در پر تجمع ترین مکان های تفریحی اصفهان اعم از پارک جنگلی صفه ، جزیره بازی کودکان ، مجموعه تفریحی ناژوان و باغ پرندگان ، باغ گلها ، میدان نقش جهان و ... به اجرا درآمد و مورد استقبال بسیار زیاد همشهریان و مسافران نوروزی این ایام قرار گرفت .
خاطرنشان می سازد این نمایش برای اولین بار در سطح کشور و بعنوان یک حرکت ابتکاری از سال گذشته در اصفهان ، من جمله تعدادی زیادی از مدارس سطح ابتدایی و پیش دبستانی به اجرا در آمده و مورد استقبال فراوان دانش آموزان و مربیان آنان قرار گرفته است .
همچنین به همت این اداره کل ، محصولات فرهنگی متنوعی در تیراژ 000/500 نسخه شامل نقشه گردشگری شهر اصفهان ، کتابچه آشنایی با استاندارد و همراه مسافر ، لوح فشرده حاوی مجموعه تئاتر و انیمیشن های ناما ، دفترچه یادداشت حاوی نکات و تذکرات استاندارد و ... ، پس از اجرای این نمایش به تماشاگران و مخاطبان حاضر اهدا گردیده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا